Wybierz krajWybierz kraj
Polska - podłogi mieszkaniowe

FAQ

1        Jak znaleźć produkt, którego potrzebuję?
 
Aby znaleźć produkty, można skorzystać z głównego menu na stronie głównej na kilka sposobów:
 
·         Według pomieszczenia: wybrać „Rozwiązania według pomieszczenia”, aby przejrzeć produkty przeznaczone do każdego pokoju (sypialnia, gabinet, kuchnia, łazienka…)
·         Według typu produktu: wybrać „Wszystkie nasze produkty”, aby zobaczyć pełny katalog naszych produktów.
 
Można także skorzystać z funkcji szukania, aby znaleźć produkt najbliższy naszym potrzebom.
 
·         Szukanie według słów kluczowych – szukanie semantyczne przeszukujące informacje na całej stronie.
·         Zaawansowane szukanie produktu – pozwala przeprowadzić bardziej szczegółowe poszukiwania, wybierając różne parametry, jakich oczekujesz od podłogi (wzór, kolor, odporność na zadrapania, itp.).
 
2        Czy pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie mogę zapisać wyniki szukania?
 
Wszelkie użyteczne informacje ze wszystkich odwiedzin można zbierać i przechowywać dzięki założeniu własnego konta i profilu „Mój Tarkett”.
Będziesz poproszony o podanie pewnych danych personalnych potrzebnych firmie Tarkett tylko do wewnętrznego użytku w celu zarządzania Twoim profilem i ciągłego ulepszania obsługi strony internetowej.
 
- Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do „Oświadczenie o ochronie prywatności i legalności”
 
Przy każdej wizycie na swoim osobistym profilu będziesz potrzebował swojej nazwy użytkownika oraz hasła.
Po zarejestrowaniu się możesz dodać każdy produkt do własnych, wybierając „Dodaj do moich produktów”. Będą tam zapisane nawet po wylogowaniu. Można także zapisać kryteria wyszukiwania, abyś mógł powtarzać szukanie podczas kolejnych wizyt.
 
 
3        Czy mogę kupować produkty on-line?
 
Nie można zakupić produktów Tarkett bezpośrednio przez Internet, ale można wykonać pewne czynności przed pójściem do sklepu, aby zaoszczędzić czas.
 
·         Zarejestrowanie swojego profilu „Mój Tarkett” daje Ci kilka narzędzi, które ułatwiają wybór przyszłej podłogi.
·         „Moje porównanie” pokazuje wszystkie produkty, które wybrałeś podczas wizyt na stronie.
·         Można także zamówić próbki on-line. Przejdź do zakładki „Dodaj do mojego zamówienia”, wymień produkty i postępuj zgodnie z instrukcjami. Nasz Dział sprzedaży skontaktuje się z Tobą przed wysłaniem zamówionych próbek.
·         Narzędzie „Project designer” pomoże w wizualizacji Twojej podłogi, pokazując wybrany produkt w wirtualnym pomieszczeniu po ustawieniu odpowiednich kryteriów: rozmiaru, koloru ścian, itp.
 
 
4        Czy mogę wykorzystać stronę do porównania dwóch produktów?
 
Za pomocą funkcji „Moje porównanie” można porównać wiele różnych produktów według rozmaitych cech (koloru, wzoru, właściwości akustycznych, wytrzymałości, długości, szerokości, itd.) Zapisujemy produkt po prostu klikając na „Dodaj do mojego porównania”. Aby wyświetlić tabelę porównania wszystkich wybranych produktów, należy wybrać „Moje porównanie”.
 
Można także eksportować tabelę porównania w pliku Excel, wybierając „Eksportuj Moje porównanie”.
 
5        Jak znaleźć najbliższy sklep?
 
Znajdziesz najbliższego detalistę Tarkett klikając na „Lokalizator detalisty” w menu „Pomoc i usługi” na stronie głównej. Po wybraniu kraju na mapie, wpisaniu miasta i kodu pocztowego, uzyskasz listę najbliższych sklepów.
 
6         Czy mogę zobaczyć jak moja podłoga będzie wyglądała w pomieszczeniu?
 
Na stronie znajdziesz wiele narzędzi, dzięki którym uzyskasz informacje o rozmaitych podłogach.
- Skorzystaj z „Projektanta pomieszczeń”, aby zobaczyć, jak będzie wyglądał pokój, po wpisaniu takich szczegółów jak rozmiar, kolor ścian, itp.
- W naszej „Galerii zdjęć” na stronie każdego produktu możesz zobaczyć, jak podłoga mogłaby wyglądać w rzeczywistości.
 
7        Jak mogę zdobyć więcej informacji o nowych produktach i innowacjach Tarkett?
 
Można uzyskać wiele informacji o naszych produktach i usługach wybierając „Press room” na stronie głównej lub w menu „Pomoc i usługi”. Subskrypcja RSS pozwala na otrzymywanie najnowszych wiadomości o wybranych kwestiach bezpośrednio na skrzynkę mailową.
 
 
8        Jak przekazać informacje znajomemu?
 
W celu przesłania strony do znajomego, można skorzystać z zakładki „Podziel się” na górze każdej strony. Wystarczy wpisać w formularzu adres mailowy i wysłać.
 
 
9        Czy mogę ściągać zdjęcia ze strony?
 
Znajdziesz wiele obrazów do ściągnięcia, o dużej i małej rozdzielczości, przechodząc ze strony głównej do części „Press room” i wybierając zakładkę „Biblioteka mediów”.
 
 
10    Co robić jeśli nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie?
 
Aby uzyskać więcej informacji o naszych usługach, przejdź ze strony głównej do „Kontaktu” i wypełnij formularz kontaktowy. Temat zapytania musi być jasno sformułowany, aby wiadomość mogła zostać przekazana do odpowiedniego specjalisty Tarkett.